Eczane teknisyenlerine özel dijital bilgi yarışması: Imutor Go
20/12/2016
Eczacıbaşı İlaç Pazarlama bünyesinde faliyet gösteren Tüketici Sağlığı Grubu, Kasım ayında Imutor markasında teknisyenlere yönelik ‘Imutor Go’ dijital bilgi yarışmasını hayata geçirdi. Bir ay boyunca sadece eczane teknisyenleri arasında oynanması kurgulanan bu bilgi yarışması ile, eczane personelinin Imutor ürün bilgisini ve sıcak satışa yönelik çapraz satış tekniklerini taze ve doğru tutmak bu sayede de teknisyenin elden ürün satışını arttırmak amaçlandı. Bağışıklıkkazandırır.com üzerinden kurgulanan Imutor Go bilgi yarışması ile Türkiye genelinde ziyaret götürdüğümüz eczane teknisyenleri online platformda hem hazırlanan videolar aracılığı ile bilgilendirildi hem de yarıştırıldı. Dört hafta boyunca her hafta birinci olan tekisyenler ile ayın ilk 3 teknisyeni yarışma sonucunda ödüllendirildi. 4 Aralık’da sona eren bilgi yarışması ile toplamda 1100 eczane ile 2300 teknisyene ulaşıldı.